او افتخار ماست! (به مناسبت برد هادي ساعي)

22 08 2008

اهل ورزش نيستم! ولي بهش اعتقاد دارم كه خوبه…

(عكس از المپيك آتن – 2004)

اما…

اما هادي ساعي امسال براي ما حرف ديگري زد… هادي يكه تاز افتخار آفرين براي ايران در المپيك امسال بود… آفرين بر او و روح خسته ناپذيرش…

در دو دقيقه آخر بازي، چيزي به باختن نمانده بود ولي او توانست از كسي كه بايد مدد بگيرد و تنها در 1 دقيقه افتخار را از آن خود كند….

درود بر همت والاي مردان و زنان پاك ايران زمين

تبريك ميگم

سرود زيباي ايران از روزبه نعمت اللهي

پيوند هاي مرتبط:

هادي ساعي در ويكي پديا

هادي ساعي در چهره هاي ماندگار ورزش پارسي

گالري عكس هاي هادي ساعي در تبيان

فيلم ها:

هادی ساعی در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان، 2005 مادرید (10.5MB)
دیدار پایانی وزن پنجم مسابقات تکواندو قهرمانی جهان، 2005 مادرید (1.94MB)

>>> كليپ  صحنه تحويل مدال در المپيك پكن – حتما ببينيد!
(فيلم ها از سايت ورزش پارسي – پارس اسپورت)

کارها

Information

2 responses

29 07 2009
reza

من آقای استادهادی ساعی راخیلی دوست دارم
افتخارایران هست
من به خاطر عشق ایشان تکواندوکاربودم وبه خاطر ایشان رشته محبوب من تکواندو است
من عاشق استادهادی ساعی هستم

24 08 2008
مهدي اصغري

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8706021402

———————————

رامين: خبر جالبي بود…

پاسخی بگذارید

