انواع گربه، در انواع حالات!

11 09 2008

گربه ها هم موجودات عجيبي هستن كه انصافا ً بامزه و شيرين هم هستند و كسي نمي تونه در اين شك تو دلش راه بده. حالا مي خواهيم گربه ها رو در شرايط مختلف بسنجيم و ببينيم كه تو حالت هاي مختلف چيكار مي كنن يا به عبارتي چه شكلي ميشن!

عكس هاي زيبا و جالبي هستن حتما يه نگاه بندازين…

اول از گربه هاي بچه مثبت شروع مي كنيم!

و گربه هاي ترو تميز…. بلانسبت شما ها! يكم ماماني!

گربه اي كه از تعجب زياد ميگه اااااااااااا

يا از سرماي زياد ميره زير پتو

يا گربه اي كه طاقت نداره و از سرماي زياد، ميره زير… نه ببخشيد! بقل شوفاژ! لالا مي كنه…

تا حالا فكر كردين اگه خونه نباشين، گربه تون توي خونه تنهايي چيكار مي كنه؟!

ممكنه افسرده بشه و خودشو بخواد بكشه!!!

اگه قرص اكس بخوره چي؟؟؟؟ وااااييي

اگه بزنه بيرون از خونه…. اگه بهش تجاوز كنن؟!!

ولي اگه پيشي خوبي باشه همون اول ميره تو رختخواب خودش…

ولي من توصيه مي كنم گربه رو تنها نذارين حتي اگه بهش اطمينان دارين…

از اينا كه بگذريم مي رسيم به گربه هاي كار!

مثلا اين يكي تو كار تعمير ماشينه

اين يكي سخت افزار تعمير مي كنه

اين يكي تو كاراي هنريه!

و همچنين اين

البته گربه نظامي هم داريم

قشر زحمت كش جامعه رو هم در بر ميگيره…

خياطي و اتوكشي

نامه رسون

يا ماهيگير!

همه جوره شو داريم….

خيلي زياد بودن حوصله تون سر رفت نه؟!

پس يه چند تا ديگه هم ببينيد: d:

ما پيشي ورزشكار هم داريم

شيطون هم داريم

و البته عصباني هم هست (اون سياهه از بچه هاي ارازله اون سفيده بچه مثبته!! 😉 )

ممكن هم هست پاشونو بكنن تو يه كفش… شايدم خودشونو تا كمر بكنن تو كفش (اصلا قابل پيش بيني نيستن!!)

ديگه كشش نميدم فقط بگم :

مامان، بابا؛ دو تا بچه گربه كافيه! (خودمونيم دم گرم مامان باباي اين پيشي هاااااا تعداد بالا تكثير كرده نه؟!!)

کارها

Information

18 responses

12 09 2012
erfan

دمت گرم .
عکس های قشنگی بود.

23 04 2012
nasrin

kheyli jigaaaaaaaaaaaaaaran jooooonn

8 12 2011
سارا

خیلی باحال بود

28 10 2010
سمیرا

خیییلی جیگر وملوس ان
ممنون از عکسهایی که گذاشتی

1 09 2010
ایمان

سلام خیلی جالب بود

7 01 2010
یاسمن

باسلام
خیلی بامزه بود من عاشق بچه گربه ام خیلی کیف کردم وعکسهارو بااجازه تون سیو کردم
مرسی خیلی ممنون از وبلاگ جالب وقشنگتون

10 10 2009
ونوس

خیلی خوشگلن
مرسی

5 08 2009
آرش

این عکس آخری فکر کنم پدر هم زایده

18 07 2009
ساینا

سلام جالب بود اگر بچه گربه مجانی گیراوردین من هستم

18 07 2009
ساینا

سلام جالب بود اگر بچه گربه مجانی گیراوردین من هستمپ

3 05 2009
سحر

سلام خیلی جالب بود مرسی

12 03 2009
sepide

سلام عزيز, خيلي باحالي, مرسي

2 01 2009
ستاره

جالب بود موفق باشی

26 09 2008
عرفان

دانلود طرح های اسلیمی و نقش و نگارهای اسلامی – قسمت اول

http://erfanix.wordpress.com/2008/09/25/download-islamic-vector-eps-file-2008/

14 09 2008
Salar

به به عجب گربه هایی

لینکتون کردم
———————-
رامین: هنوز دارم. شاید سری 2 هم گذاشتم! – شما هم لینک شدید. 😉

12 09 2008
مسعود و میثم موزیرجی

بابا دمت گرم خيلي باحال بودovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

12 09 2008
مهدی

سلام
وبلاگ قشنگي داري تبريک ميگم
خوشحال ميشم بعد از اين که به اسم مدل لباس لينکم کردي خبرم کني تا لينکت کنم
ممنون
———————-
رامین: خواهش می کنم؛ لینک شدید.

12 09 2008
aMiN

زیبا بود

پاسخی بگذارید

