آینده رویای من

1 10 2008

باور نکن تنهاییت را، من در تو پنهانم، تو در من
از من به من نزدیک تر تو؛ از تو به تو نزدیک تر من

آینده رویای من

چه روز عجیبی. فرکانس های متساطع شده از حسم نمی فهمم که چی می گن! راه میرم ولی نمی دونم کجا میرم، پاهام خطشون رو گم کردن، هدف ندارن. زبونم بی محابا شعر می خونه، هر دقیقه از یک خواننده. چشم هام، لحظه ای صاف و ساده هستند، لحظه ای ابری…

دلم…

این یکی حتی توصیف کردنی نیست. دلم… مثل همیشه می تپه ولی تند تند، آروم و قرار نداره، هیچ چیزش رو حساب نیست ولی در گوشی و آروم بهم میگه: با اینهمه، فقط یک هدف دارم…

زیر زبونی بهش گفتم: هدف تو (ای دل!) همان آینده رویای من است. . .

کارها

Information

4 responses

4 10 2008
یک ...

امیدوارم در دنیای یکی یه دونه ات به آرزوهایت برسی
همان آرزویت که هدف دل توست

اگر یادت بود و باران گرفت ، دعایی هم به حال دل ترک خورده کویری ما بکن ، شاید کویر دل ما هم به چشمش باران دید…

یا علی
التماس دعا

———————–
رامین: انشالله…

3 10 2008
ronaz

salam yeki yedone

omidvaram ke be arezohat va hamchenin royahat ya hamon hadafet bersi

emrozam ishala ke esteghlal perspoliso mese hamishe sosk mikone(-:

webloge ghashangi dare

———————–
رامین: ممنون

3 10 2008
امیر علیپور

سلام یکی یه دونه عزیزم ، دوست وفادارم
همه رو گفتی ، اصل موضوع رو نگفتی ( !!! ) رویای من ( تو ) چیه ؟؟؟

—————————–
رامین: موضوع همین سه حرف بود: عین. شین. قاف.

1 10 2008
مسعود

واقعا آدم رو به فکر وا میداری!

—————————–
رامین: فقط فکر های بد نکنید. 😉

پاسخی بگذارید

