خانه اي عجيب در مكاني غريب!

14 02 2009

يه مدتي مريض بودم و كارم به بيمارستان كشيد و چند روزي رو بستري بودم. حالا كه برگشتم مي بينم فيد خوان هاي ما به كلي ما رو فراموش كردند!

خب عيبي نداره… ديگه شمام حق دارين! آخه يكم دير به دير به روز مي كنم. اما از اين به بعد همينطوري خواهم موند!. يعني شايد هر چهار، پنج روز پست جديد بدم. (چه خود خواه :D)

تو اين مدت چيز هاي زيادي تو دست و بالم بود واسه گذاشتن كه نشد منتشر كنم، ولي آروم آروم همه رو رو مي كنم! (بي مزه :-p)

در وبگردي هاي روزانه و عادي، به عكس هاي فوق العاده اي از يك كلبه چوبي (در اوكراين) بر خوردم كه بسيار ماهرانه ساخته شده. شايد كمي دور از ذهن باشه كه بشه چنين خونه اي رو ساخت اما… .

house

House | Home

براي سنگين نشدن صفحه اول وبلاگ، بقيه عكس ها رو در ادامه مطلب گذاشتم.

House | Home

House | Home

House | Home

House | Home

مدارك مستندي بر وجود اين آلونك! دلالت نمي كنه ولي خب از سايت معتبري پيداشون كردم! 😀

منبع: سايت Panoramio

کارها

Information

3 responses

17 02 2009
reza

jaleb bood!

16 02 2009
علی حاجی زاده

فراموش نشدی!

———————
رامين: شما لطف داري علي جان.

15 02 2009
مجید

سلام دوست عزيز وبلاگ جالب و مفيدي داريد.
اميدوارم که حالتون خوب باشه من مدير سايت بدو عکس هستم و از شما در خواست تبادل لينک مي کنم اگه مايل هستيد منو با نام پايگاه عکس هاي کمياب لينک کنيد و در قسمت نظرات سايت بگيد تا شما رو لينک کنم با تشکر.
http://www.bo2aks.com

پاسخی بگذارید

