با Raven آنلاين وكتور بسازيد

28 02 2009

تو اين چند سال استفاده از طرح هاي وكتور استقبال زيادي داشته و پيشرفت هاي كمّي و كيفي زيادي هم در اين حوزه صورت گرفته. شايد شما هم علاقه داشته باشيد كه طرح هاي خودتون رو به صورت وكتور طراحي كنيد. خصوصا اگر يك طراح لوگو و آرم هستيد!.

اما اينبار نه مي خوام Corel Draw رو معرفي كنم و نه Illustrtor و نه CnavasX و…

اين بار با يك نرم افزار تحت وب روبرو هستيم!.

raven

Raven, Online Vector Editor

Raven(راون) اولين نرم افزار ويرايشگر وكتور تحت وب.

اين نرم افزار بسيار سبك و كم حجم طراحي شده و به خوبي از لايه ها (Layers) خط ها و مسير ها (Line & Path) و همچنين رنگ هاي متنوع و Gradient پشتيباني مي كنه.

براي اينكه بتونيد فايل رو ذخيـره كنيد، نياز به ثبت نام در سـايت داريد و فعلا فقط فـايـل هاي  SVG (scalable vector graphics)  براي Import كردن قابل شناسايي است. در كل امكانات خوبي داره و مي تونه كار راه انداز باشه و حتي به عنوان يك سرگرمي ازش استفاده كنيد!.

آدرس سايت

پي نوشت: براي اجراي برنامه نياز به Flash Player داريد. اگر آن را نداريد از اينجا دانلود و نصب كنيد.

پي نوشت 2: قالب جديد وبلاگ چطوره؟ خوبه؟ 🙂

کارها

Information

3 responses

22 09 2009
مریم

با سلام ،من لیست کتابهای رشته الکترونیک سال اول ودوم هنرستان رو میخوام ترجیحا با سر فصل دروس اگر امکان داره برام میل کنید یا راهنمایی کنید از کجا می تونم پیدا کنم.

ممنونم

21 04 2009
amin

سلام من لیسانس فیزیک دارم اما به الکترونیک هم علاقه دارم لطفا راهنمایی کنید چطور می تونم کتابهای رشته الکترونیک فنی حرفه ای رو گیر بیارم؟فرق فنی حرفه ای و کار و دانش در زمینه رشته الکترونیک چیه؟پیشنهاد میکنید که دیپلم این رشته رو بگیرم یا خودم شروع به مطالعه و آزمایش کنم؟ در صورت فراگیری الکترونیک تا مقطع دیپلم میتونم به تعمیر موبایل یا طراحی مدار بپردازم؟ با تشکر ببخشید سوالهام زیاده لطفا با ایمیل من تماس برقرار کنید منتظر جاب شما هستم بسیار ممنونم

——————-
رامين: پاسخ شما رو ايميل كردم دوست عزيز.

1 03 2009
masood hedayati

برنامه جالب هستش حتمن ازش استفاده می کنم قالب وبلاگ هم عالی هستش دوست من

پاسخی بگذارید

