فيلترنت

21 03 2009

چند ماه پيش سايت معروف TinyPic.com روي ISP كه من ازش اينترنت مي گيرم، فيلتر شد. حالا بعد از حدود 6 ماه، سايت مفيد و محبوب Youtube.com هم فيلتره!.

web-filter2

دارم از الان دنبال يه پراكسي خوب مي گردم كه همه سايت ها رو راحت باز كنه؛ مي ترسم فردا كه از خواب بيدار شدم ببينم سايت آيت الله خامنه اي هم فيلتر شده!

مشترك گرامي، دفعه آخرت باشه اين طرف ها مي بينمت ها!

اگر فكر مي كنيد اين سايت اشتباه فيلتر شده است، بي جا كرده ايد از اين فكر ها كرده ايد.

به خودمان مربوط است. روابط عمومي فيلترنت ايران

کارها

Information

10 responses

30 03 2009
دست نوشته / یاسر کمالی نژاد

برو شکر کن خودت تاحالا فیلتر نشدی

29 03 2009
Iran_Shiraz

دوست عزیز سلام.
از نوشتن این مطلب طنز جالب و ظریف شما سپاسگذارم.
خواهش می کنم بیشتر مراقب خودت باش و از خودت هیچ نشونی و ردپا بر جای نگذار.
دوست عزیز ، امن ترین راه ورود به اینترنت استفاده از VPN هست.
کاربرد فیلتر شکن داره و یک محیط امن و عالی رو برات آماده می کنه
بدون تأثیرگذاری در سرعت اینترنت

دوست عزیز لطفأ با Yahoo ID نوشته شده تماس بگیر تا اکانت شما را تقدیم کنم.

آرزوی تندرستی و سلامتی و قلم روان رو برات دارم

28 03 2009
مجید

سلام دوت عزیز امیدوارم حالت خوب باشه عید هم به شما تبریک می گم وبلاگ زیبا و خوبی داری من مدیر سایت بدو عکس هستم و می خواستم از شما در خواست کنم اگه امکان داره واسه پیشرفت سایت من و بالا رفتن پیج رنک سایت من با سایتم تبادل لینک کنید قول می دم جبران کنم اگه امکانش هست سایت من رو با نام عکس های کمیاب لینک کنید و لینک خوتون رو ارسال کنید در قسمت نظرات سایت تا فورا لینک شما رو قرار بدم با تشکر بسیار
http://www.bo2aks.com/

26 03 2009
محمد جواد عبدی

سلام
عیدتون مبارک (با تاخیر)
عیدی هاتون قشنگ (جلو جلو)

مطلب : سال الگوی مصرف…به روز رسانی شد.

22 03 2009
امیرحسین

بعید نیست ! جدی می گم ! اصلا بعید نیست !

21 03 2009
حسین

سلام دوست من این مطلب برای سایت خطر ناکه برای وبلاگ شما اما برات پیشنهاد دارم.

که از این برنامه استفاده کنی CPROXY البته پولی که اینم راه داره. برای این کار این سایت کارت cashU هم قبول می کنه که می تونی اکانتش رو بخری. حالا cashU از کجا بگیری از اینجا http://www.irancashu.com .
راستی این برنامه حرف نداره من 1 سالی می شه دارم استفاده می کنم. با هاش همه کاری میشه کرد بهتره 3 روز آزمایشی رو استفاده کنی می فهمی.

راستی من google chrom هم با هاش به روز می کنم یعنی میشه صورت اینترنت را هم بالا می بره.

امیدوارم که کمک کوچکی بهت کرده باشم.

21 03 2009
فيلترنت « گلچینستان

[…] منبع […]

21 03 2009
vamerdog

jaleb bood.hamrah ba vagheyat;)

21 03 2009
سید محسن طباطبایی تبار

میتونی مشکلتو با آنتی فیلتر به نام FreeGate رفع کنی 😉


————————–
رامين: محسن جان، الان چند ماهي هست كه فري گيت فقط روي آي پي هاي چيني كار مي كنه و بقيه كشور ها عجم محسوب مي شن! 😀

21 03 2009
محمد جواد عبدی

مطلب سیاسی نزار بچه….برو دیگه نیا اینجا!

پاسخی بگذارید

