روزهای پس از دوری…

16 10 2010

شبها که بغض می کنی دنیا سکوت می کنه

زمان به صفر می رسه زمین سقوط می کنه

شبها که بغض می کنی به مرز مرگ می رسم

به گریه کوچ می کنم ببین چقدر بی کسم

دریایی از آرامشی ، من طرحی از خروش رود

زیباترین شعر جهان چشمای غمگین تو بود

.

.

.

فرصت بده گریه کنم که بی نهایت عاشقم

فکر گریز از شب و توفان این دقایقم

بگو کجای زندگیم گم شده بودی عشق من

که خاطرات من همه در تو خلاصه می شدن

بعد از چند ماه دوری از اینترنت و درس خواندن برای کنکور، حالا نه نتایج رو اعلام می کنند که بدانیم دانشگاهمان چه میشود نه از سربازی و معافیتمان خبری هست!

باید شب و روز بشینم ترانه های دلم را (افتخاری، اصفهانی و حامی) گوش کنم و الکی با این کامپیوتر کل کل کنم تا شاید عقربه های آرام و پر انرژی ساعت به لحظه ی خبردار شدن من برسند.

در این هیاهوی هیچ و پوچ دنبال طرحی برای برگه های تقویم عمرم هستم! کیست مرا یاری دهد؟!

شنیده ام که «رنگین کمان پاداش کسانیست که تا انتهای باران زیر آن می ایستند…». من که انتهای باران را هنوز ندیده ام اما رنگین کمان هر لحظه هست و گاهی می بینمش، مگر اینکه من کور شوم… خدایم آن وقت را نیاورد!

رنگین کمان

پانوشت: با این اوضاعی که درست شده و نمی توان برنامه ریزی نمود نوشته ها هم از این شاخه به آن شاخه می پرند! عذرخواهی…

کارها

Information

2 responses

5 02 2011
یکی یه دونه

سلام آقا پیمان.
دیگه شده…
این یکی از کارهای حمید حامی بود از آلبوم آخدا، کارهای قشنگی داره گوش کردی خوشت میاد 🙂

3 02 2011
peyman32

باورم نمیشه این وب /ف/ باشه
راستی این ترانه قشنگ از کی بود
فوق العالده بود
———————————
🙂

پاسخی بگذارید

